TIPY  NA  KOMUNIKAČNÍ  HRY

Tip na hru Angry Birds v prostoru. Vytvořili jsme v rámci tábora pro děti. Tábor byl na motivy oblíbených počítačových her. Naším záměrem bylo ukázat dětem, že si zábavu mohou užít i mimo displeje mobilů. Děti bavilo stavět opětovně i konstrukci.

Tip na knihu VESELÉ NESMYSLY. Doporučuji. Krásně stimuluje ke komunikaci. Děti hledají na obrázku nesmysly a komentují je. Jsou vtipné a tak o zábavu není nouze. Kniha je vlastně hra.

Dnes tip na balanční hru, která se v praxi osvědčila především, jako motivace. Za každý splněný úkol přidáváme židličku na hromadu. Komu to spadne…nevyhrál Procvičuje jemnou motoriku, koordinaci a hlavně děti opravdu baví.

CHAOS

10.02.2023

Pravidla:Každý vymyslí slovo s více, než pěti písmeny a napíše ho zpřeházeně. Ostatní hádají, co by to mohlo být. Pokud hráči déle tápou, mohou se říkat nápovědy. My do hry zapojili logopedické techniky, ale hra je zábavná i sama o sobě.

AZ-KVÍZ JINAK

10.02.2023

Tip na komunikační hru AZ-kvíz trochu jinak. Využili jsme kartičky ze hry Tipni si. Rozdělili jsme děti do dvou skupin. Tipovací hra Tipni si je o hádání co nejbližšího výsledku. Málokdo totiž třeba ví, kolikrát mávne včela křídly za vteřinu...Víte?

ČTYŘSMĚRKA

25.11.2022

Hra ČTYŘSMĚRKA je jednoduchá, nepotřebuje větší přípravu, ani není náročná na žádné materiály. Stačí papír a tužka. Hra rozvíjí slovní zásobu a zrakové vnímání.

HMATANÁ

23.11.2022

Dnešní tip na hru HMATANÁ, která procvičuje hmat a komunikační schopnost současně. Hráč popisuje věc, kterou nahmatá v krabici a i kdyby poznal co to je, neprozradí to. Jen popisuje vlastnosti. Ostatní podle popisu hádají, co je to za předmět. Když někdo věc uhodne, vedoucí hry potvrdí, zda je tip správný. Jen vedoucí hry totiž ví, jaké jsou v...

KOSTKOVINY

01.10.2022

KOSTKOVINY jsou hry s barevnými kostkami. Mají jednoduchá pravidla pro děti od 4let. Hry jsou vhodné pro 2 a více hráčů.

Tip na třetí variantu hry KOLOPEX (není v návodu)Postup: hráč, který je na tahu, hodí barevnou kostkou. Otočí jeden žeton. Pokud se barva na žetonu s kostkou shoduje, hráč má bod a žeton bere. Pokud se barvy neshodují, žeton nebere. Pokusí se ale zapamatovat, jaká barva žetonu u daného obrázku je. Pokračuje další hráč. Vyhrává ten, kdo má nejvíce...